Shopping i Luleå!

Igen!!!Kass man eeeeeee...
men idag var ingen vanlig dag ..För idag började de flesta med stora rean=)
Och dagen innan studenten så vare inte mkt folk som klurade runt i butikerna?=)
Näpp=)..Så jag kunde i lugn och ro prova kläder utan stress å stök!
Samt fynda de bästa kläderna samt storlekar innan de tatt slut=)Wihii!!
Började på Bik Bok där de förra veckan va cp mkt folk då de hade 50% dag!!
Men idag vare bara jag å några andra!!Hittade massor jag ville ha men fick bli detta här!!

Hur de ser ut på får ni  se imorrn då de ska på min kropp inför brorsan student=)
Till de köpte jag ett vitt läderband från Glitter som jag ska göra ett halsband av till outfiten!
Hittade även ett par "trasiga" jeans ja ville ha men dom fick vänta då pengarna sku räcka till annat=)!
Gick vidare till Glitter som sagt där fyndade jag även ett hårband som tyvärr nu när ja testade de hemma var lite för stort.
Men de passade svin bra ihop med min nya topp a la Carolina Gynning (Jo hon har oxså en=)) som jag fyndade på Lindex rea, plus att jag hade 10% extra där så den kostade endast 44.50Kr!löjligt billigt=)

Blir fin till sommarn när jag kommer vara hett brun=)...
(Hårbandet e flätat i svart, brunt och typ aprikosrosa 39.50:-)
Och kolla in RYGGEN!!!!!!!!

Hot Hot Hot!!!
Knallade vidare till MQ och små pratade med Anna S som jobbar där å köpte ett flätat grått bälte som jag spanat in för två veckor sedan å de va nu på rea för 49:-!!!!

Tror ni jag fyndat nå?!=)

Dagen till ära såg jag ut så här.................

Alltid trevligt att få sminka och piffa upp sig även om jag nu bara skulle gå en "snabbis" själv på stan.
Men lättare att prova kläder om man kan se sitt verkliga Jag i spegeln=)
Hehehe...inte sunk arbetslösa jag som ligger i soffan med träningskläder Mia...Jo hon följer med på stan hon med ibland och hon e mkt mkt billigare i längden=)
Nu måste jag rota fram nå käk ut frysen...Hungern börjar kurra fram och måste få energi så jag orkar fixa mina naglar ikväll och testa mitt nya nagellack som jag oxså fyndade idag för halva priset=)
Ja gisses vilken spar källa jag e!!!


Kommentarer
Emma

Sr&%HG=!! toppen som du har på bilden längst ner, var har du hittat ?! emma vill ha

2009-06-12 @ 10:41:39
URL: http://emla.blogg.se/
josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-06-12 @ 10:49:00
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Tesa

Gud vilka fynd du gör, riktigt snygga kläder.

2009-06-12 @ 12:59:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0