Sitter och dricker kaffe!!

Och ska aldeles strax börja slinga håret!!
Måste bara visa min super fräna färg thisa jag fått från Karin??Eller kanske har hon den bara glömt kvar??=)

Hahaha den e kuul=)

Idag har jag som skrivit tidigare vart med Elli på stan å agerat personal shopper=)!!
De va svin skoj!!Hon fyndade HUR MKT som helst=)!!
Vi va väl som mest ute efter en klänning men vi förutspådde dåligt väder så blev mest panties å toppar=)
När solen sken fram mellan molnen unnade vi oss en fika på Condis bakom shopping!!
En jordgubbsbakelse å kaffe!!Gudomligt=)
Jag trotsade mitt köp förbud å hem fick jag med mig en mkt fin Bh jag kikat på i några veckor snart=)!!
Har man stora boobies å smal omkrets så får man liksom slå till när man hittar en bh som är roligare ön de tråkiga t-shirt modellerna som de annars bara brukar gå att köpa=/!!
Den va fin i bomull med lite spets å blommor på=)!!!Behövde en svart men den va ju så sööööööööööööt;0)

Nu ska ja ta äggen av spisen å börja med håret så vi får oss en mysig kvälls fika när Biffen kommer hem från träningen=)!
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0