Sol, regn, sol, regn..Va fan bestäm dej va?!?

Nå nii...Om man sku flytta arselet in från balkongen där solen gått bak moln å in till soffan å fortsätta min oerhört givande läsande??
Suck..........Glatte mej åt solen iafl 20 minuter...Hann tom ta på mej bikinin å sola i en kvart.
Men nu ser de ut att bli regn igen=(..
Men inte vara bitter för de...
www.yr.no hade förutspått dåligt väder heeeeeeeeeeeela veckan och se där så kom de ju sol idag åså på onsdag när jag ska med Elli på stan ska de å stråla!!
Se så strålande glad jag blir då=)!WIEIWIEIEIWIE!!!!

Hehehe hittade gamla foton från ungefär samma tidpunkt som nu iår=)!!!

12/7-2008
(Oj de skiljde typ en månad men who cares?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0