Solbränd och soleksem!!

Efter att ha varit ute i solen från innan kl 11 tills typ nu så har ja inte bara blivit brun och snygg utan även fått lite soleksem...Men de hör väl som till???=)
Trött i huvet och kroppen e jag då. Vi låg ett gäng på Arons till kring 15.
For hem och började med maten..snart slut chilisås så ställer flaskan upp å ner i kylen..stänger.
Öppnar...KRASCH!!!!!!!!!!!!jepps hela 1 liters flaskan i golvet...
Nå helvetti satana...HAR INTE TID MED DET HÄR!?!?!??!
Sku ju hinna in till stan å fynda oxså!!Nåjå bara städa, dammsuga och skura upp skiten!
Svettas svettas svettigt värre vare....
Sen for ja in te stan å hämtade en ny IOR!!!!!!!!!!!!!!!
Ior e alltså Donnas mjukisleksak som hon haft med från när hon föddes!!!
Men åren har tagit hårt på han!..innehållet e slut och jag har lagat han med hjälp av en gummisnodd!
Så här har Ior sett ut.........Alltså nye Ior=)

Det här e gammle Ior...Donna kollar olyckligt på medans jag han ska skrota=)

Efter många års på juckande av Ior e de nu dags för en ny!!Å jag blev verkligen super glad när jag hittade han på tradera å jag fyndade hem han för en 10a!
Skillnad.
Man kan inte tro de e en likadan=)

I övrigt på stan fyndade jag trosor på Gina Triqot!!Va på väg att köpa rea kläder men jag måste verkligen hålla nere på utgifterna denna månad!!Så dom kläderna hängde jag fint tillbaka=)
Gick förbi den nye hårsalongen Nikita där dom hade 50% på alla produkter!!
Köpte mitt favorit balsam för 64.50:- istl för 129:-!Kan inte bli bättre..Shampoot hade jag redan en full flaska kvar av=)
På www.baresso.se får du beställa shampo och balsam för endast 195:-
Matrix Sleek Look Duo

köpte även ett glansspray med värmeskydd från Matrix för 74.50:-. Den läär ju vara bättre än den ja brukar köpa på H&M för 40-50 spänn=)!!!
Nä nu måste jag fan vila...e trött å seg å har möjligen solsting!!
Men imorgon då jävlar e jag back på Arons med syster å Eddie för då har dom lovat värmaste dagen EVER!!!!


Kommentarer
Anna-Karin

hahaha jag dööör över lilla Ior ;D gud så lustig den gamla ser ut ;D

2009-06-26 @ 18:33:10
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0