Solig Tisdag!

Sol dis på morgonen men har suttit ute iafl och målat mina tånaglar och finger naglar.
Fötterna fick en härligt gulnyans med gult glitter på!

Naglarna fick den färg jag beskrev igårdagens inlägg..vitt-silver shimmer..typ

De börjar synas att jag ligger ute och pressar hela dagarna!Fått gulbrun bränna å en massa fräknar!!I love it=)

Har inte använt smink på två veckor snart känns helt underbart!E så ljus i ögon, bryn å läppar så när jag e blek MÅSTE jag använda smink annars försvinner jag men nu trivs jag vara härligt brun å prickig bara=)

När Erik kom hem från work solade vi lite på balkan sen åkte vi in till stan då jag var så jävla sugen på en go jävla kaffe!
De blev Roasters där jag provade på deras Kaffe latte Inferno smaksatt med vitchoklad!
De va ta mej faan de godaste jag druckit!!Finns risk att jag kommer bli galet besatt av den=)
Därefter tog vi en runda på stan då jag tyckte att Erik kunde köpa egna solglasögon då han annars tar mina när han åker till jobbet ¨å  jag blir utan då mina andra favoriter e trasiga=(
Ett par från hm blev de. Dock inte de han ville ha som mina som va slut..
Sen gick vi på Stadium där de va rea å vi fyndade båda ett par skor var=)!!
Mina.....

Ett kap 249;-!!!!!!!!Å Nike isar tom=)...fanns bara 38,5 så köpte dessa men nu känner jag att dom e verkligen För stora men ska prova köpa till en sula för dom var verkligen så JAG=)!!!
Vi köpte även två stycken solstolar som vi ska inviga på storsand imorgon åså en köksduk som jag ska sy om till köksgardin!Äntligen!!
Nu ska jag försöka få med Erik å fara å bada hundarna nånstans!!Wieho!!


Kommentarer
Jenny

Tackar! =)

2009-07-01 @ 08:46:29
URL: http://jensi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0