Svettigt!!

Har suttit ute i solen i en solstol mest hela dagen så blev rastlös när Erik sku ut å åka motor cykel så ringde Anniz och vi tog en promenad!!

Jobbigt med träningskläder när de e varmt ute och man måste ha med nyklar och mobil så slängde på mej träningsbh, träningslinne..Sen satt boobsen på plats åså ett linne fickor i!!
Sen var jag Done!!Viktigt att matchaoxså förstår ni väl=)
Lämnademina tjock korvar hemma..Donna låg å njöt i solen på soffan..
Söntnosen har blivit jätte biten i hundmuttan så hon  e å slickar hela tiden så idag försökte jag plåstra över betten men då kunde hon ju inte röra på sig istl!=(!=)
Hoppas de går över snart..hon har även kräkts 5 gånger idag men i övrigt verkar hon må bra!Igårkväll när vi va ut på sista kiss promenaden hade ja kamerani fickan å fotade våranfina malmuddsvy.........
Se ochnjut.........

Hade tänktblogga om midsommardagen ida menja har helt enkelt annat å göra..Somni förstår vaknade jag upp med världens baksmälla från midsommaraftons kvällen...Började supa om för att baksmällansku gå över.
Spelade Canasta i nån timme å sov!


Försökte få igång Elli!!Hon va lite seg startad=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0