Utlands Värme!!

Igår när jag skrivit detta inlägg hakade hela jävla datorn upp sig!!Så de dyker om nu istl!!!

Onsdag
Idag har jag legat på Las Playas Arons med syster, edwin och sällskap=)!
De har ju lätt varit närmast 30 grader varmt om man varit i bara solen.
Vi har legat å pressat i Oil tanning olja. Luktat kokosolja å njutit på som fan bara den!!
Imorgon ska de ju vara bättre väder så vi lär ju befinna oss där igen imorgon=)!
Där efter har jag hunnit bråka på Erik..Kastat i mig nå glas vin i ilskan (var tänkt två glas till middagen) å nu sitter jag här och måste göra lite uppgifter.
Kommer bli svårt då jag e fett less...
Igår kväll for vi förbi syster med familj på en kaffe. Med oss köpte vi kladdkaka och vanilj glass med krossad choklad i!
De va mkt gott. Sedan lekte jag lös med katten Lakrits och busade med 60 kilos tunga Zack!!Min gose gris=)

Kissen Lakrits å jag=)

Busfröt försöker äta upp min fot!Gjorde ont så in i helvete!!!!!!!!!!!!
Så tog fram Grisen ihopp om att han ville leka med den med den??

Men icket!!
Tog å kliade Zacks öra istl å myste på med bamsingen!!
'
Igår kväll för jag förbi Karin på en kaffe. Det blev alltså inga uppgifter.
Men så mkt trevligare hade jag ist=)

Lika stor tass som min näve=)

Äta upp moster Mia!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0