www.yr.no

De bådar inte gott!Den gråa färger på molnen har dock ändrats till vita plus lite sol!
Men kallt ska de vara i helgen, 9-11 grader..Burr..
Själv ligger man inlagd och har husarrest!
Idag har jag varit obotligt trött. Tvingae mig upp ur sängen kl 10.
På tok för tidigt känner jag nu.
For till Elli för att lämna en bild johan ska skriva ut. De slutade med att jag Ida och Ellin tog oss en lååång promenad.
Började på burströmska upp till kronan ut till ormberget mot lulsundet och bada hundarna och sen hem!
Minst 1h 30 min tog de..Min plan va att bestiga berget kl 15 men vi va ju hemma kring halv tre så skippade de idag.
Lika va de då de nu bara verkar vilja regna.
La mej i soffan efter lunchen kring tre och somnade..Vaknade av att Erkan ringde halv sex så bara upp å laga mat .
Eller rättare sagt jag tog bilen till willys och köpte en micro pizza som jag satte i ugnen.
Började städa å glömde den givetvist i för länge så va typ en halvhårdbrö pizza. Men den slank ner iafl=)
Resten av kvällen har jag tänkte avnjuta med ett bad. En skål med Oatly vanlij glass och värma hallon på framför nån film eller serie. Sen ska jag sova ut imorrn fy faan...Fördriva dagen på stan i väntan på att kärleken ska komma hem!



Kommentarer
Ida

Tack för en trevlig promenad! Jag är också helt slut nu!

2009-06-03 @ 21:38:38
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0