1a Mars idag och 10 dagar kvar tills jag fyller 26 år=)

Även en vecka sen vi va i stockholm!Vette faan varför jag inte hunnit bloggat klart från resan??
tror mig ha saker att göra?ett liv?nää inte de ....iafl

Lördag Morgon; Efter fylla å gud vette vad så vaknar jag upp tidigt på morgon skedar min älskling när jag slutligen kollar upp och ser en mörkhårig kalufs!
VART FAN E JAG???????VART E MIN SÖT!?????
Släpper taget om min sovkamrat..fortfarande full inser jag inte vart jag är med vem å vart e Erik?!?!
Hahaha vänder mig sakta , kollar så att kläderna är på känner en hand runt midjan..phjuu där e min sötis!!
Vi har då alltså slocknat med Andreas i hans å Lisas säng..bara vi tre..när Lisa kommit hem från krogen fick hon sova på soffan tillsammans med något fyllo som slocknade där..hahah stackarn=)
Somnade  iafl om sen väckte vi Lisa å Andreas som hade förflyttat sig till soffan med en  härliga kamera in tha face!!!!
Sen va de bara UPP å HOPPA å SHOPPA!!!!!!
Men jag var så jävla bakis...meeeeeeeega bakis....
Så häääääääääääääär bakis.........

Smink kan förbättra mycket men brevid Lisa ser man ut som ett sunkigt finnfyllo........
Kryllade btw massor av dom på krogen där vi åt lunch=)
Grabbarna mådde super å satt å skrattade åt mig......svin..

Dock inte så muntra här...men va faan vi va ju hungriga=)!
Efter den supergoda maten shoppade jag och Erik vidare!!
Var in på Monkis nya butik i sergels torg..Har ju vart på Monki förr men nu när dom ska öppna inne i luleå så va jag ju nyfiken på hur deras "nya" butiks koncept såg ut!
Färglatt, fränt, bra musik...Mia diggar!=)
Spanade även in Weekday på drottninggatan...Grym upplevelse där man kliver in på första plan, poppar lite musik, glider upp på andra, fyndar massa kläder...inte fyndar utan jag köpte den snyggaste kjolen ever som jag riktigt lääängtar tills jag kan använda den!!lite för mkt vinter kvar här..fanns även en tredje plan med secand hand=!)
åså köpte jag en cool thisa med cheap monkey trycket! snyggt till ett par leggins=)...
Erik köpte en i herr modell så jävlans vad vi kan matcha=)!
Bakis huvudvärken tog ju fan i mig aldrig slut under dagen..käkade typ 6 treo tror ja...
Bara hem å börja supa!!!!!!Hottade till oss......och partyt va igång

Kul blev de iafl!Drog på fest någonstans på söder hos deras vänner...
Tom med Markus Fagervall var där mkt snygg, och hans suuuper trevliga flickvän...
Mamma blev nog allt lite svartis=).
Vi drog ut på det underligaste krogen på tre plan...I sthlm går man tydligen ut sent så kvart i två hängde vi av oss jackorna....kl 2 kom vakterna å sa att nu ständger plan 3?!?!?say what!?haha
Bara ta med sig jackorna å gå ner till plan två där de inte ens fanns någonstans att hänga av sig??
Vi fick iafl ett fett stort bord där vi kunde sitta ihop ett tag iafl...Kommer inte riktigt ihåg men har för mig vi drog till en kebabis rätt snabbt?



Söndag morgon vaknade vi alla upp icket bakis!Underbart!!!!!!!!!!!
Mötte upp gänget och tog oss en fantastiskt god pizza!!!!!
Men shiiiiiiiiiiiiiiiit så stora stockholms pizzor är!helt ssjukt maffiga...Luleå borde lära sig om på nytt!

EN väldigt gröön pizzeria......
Passade även på att klippa topparna i PK huset..
Kostade där 190kr mot luleås priser på 400-500Kr!
Måndag drog vi till Kista gallerian bara för att fördriva tiden.......
Åt på food court..jag passade på att äta riktig indisk kyckling korma medans Erik tog Sushi!
Modig som jag är smakade jag sushi för första gången i mitt liv och jag riktigt AVSKYDDE det=)!
Nej tack..Aldrig mer=)
Erik däremot mummsade på och blev där ett tag ilröd i ansiktet då kan tog lite för mkt av de gröna..=)Wasabi?

Gott?                           eller                          Hot?

Som ni redan läst tidigare blev vårat plan försenat typ sviiiiiiiiiiiiiiin länge
lesss....
i tre timmar fummlade vi runt....åt en massa på mac D..sen lite choklad kaka...tråkigt som bara den..

LOVE PEACE and understanding....men nää jag förstår verkligen inte......
Nu är vi då hemma iafl...hela och rena med några extra kilon i bagaget å på magen.
vad ja gjort dagarna efter de får jag väl uppdatera senare om de nu ens e intressant..eller inte..hujja så bakis trött jag e idag ..å kravings har ja..hujja....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0