ÅÅÅHH shiet så jag är mätt!!!

Har lagat hemma gjorde köttbullar i ugn idag!!!Super gott å extra nyttigt då ingen smör eller olja används=)
Till de gjorde jag en gräddsås "light" åså hemma gjord potatismos!
Jag åt nog för två å lika mätt känner jag mig=)

Tidigare idag va jag in till stan en mkt snabbis!Sen mötte jag upp Frida Ö åså gick vi is vägen där vi stötte på hennes bror oxså=).....
Sen svängde vi in förbi på lulebos kontor och jag har lånat hem tapet böckerna!
Är sjukt less på mitt mörka kalla sovrum så nu ska det bli ljusare och varmare=)!
Jag tänkte mig nånting i stil med den här::Som fondvägg..Är brun å ljusbrun med några silverlöv!
Beige bruna väggar runt om!
Ljusa trämöbler. Lite tingeltangel..Stilrent!


Kommentarer
Mervi

Varsågood! :)



Hojta till sen! Alla ser vi likadana ut med enbart mascara. Även om du känner dig trött eller hängig så ta kort ändå, och säg sen om du vill ha bilderna i svartvitt eller i färg.. Jag ska ge mig på seriös retushering! :) Då spelar det ingen roll hur du såg ut eller mådde vid fotottillfället!



Ha en mysig kväll! Jag räknar minuterna till Desperate Housewives börjar!



PÖSS!

2009-03-10 @ 20:33:21
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Mervi

God morgon!

Jag glömde att jag har högerklicksskydd på bloggen.. Jag antar att du inte har kunnat norpa bilden? Skicka ett mail till min mail så skickar jag över bilderna som jag har knepat och knåpat med?

2009-03-11 @ 08:55:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0