Fika Mellis på Balkongen=)!!

Jepps!!idag har jag skottat bort nästan all snöö från balkongen!!
Bunkrade upp bordet och stolarna..Och tog fram en riktigt mysigt mellismåltid bestående av hårdbrömacka med keso, gurka, kalkon å salladskrydda på!!Till de en stor kopp Apelsin the!!!
Såå Gott=)

Solen lyste å tingy hoppade upp i famnen sen satt vi där å bara njööööt å solade=)!!!
Aldrig mer ett boende utan balkong=)!!!
De skadar ju inte att ha en fet utsikt heller=)

Donna är LIVRÄDD för balkongen så hon tjurade inne på soffan men e som nyfis å springer ut snabbt så säger man kom Donna så springer hon snabbt in...Gullet.

Eftersom solen strålade imorse va jag snabbt ut på prommis!!!
Därefter har jag små plockat å städat undat här hemma..Hade världens diskberg som snart e avklarat!!
Haft viktigare saker för mig än de helt enkelt=)
Sen så har jag Rensat en garderob till att ha nästan alla skor i=)..De som ryms alltså...
Äger ALDELES för många skor=)
Men man e ju bara kvinna!!Alla har vi våra laster!
Nu e klockan kring kvart över 17.00!Solen lyser fortfaramnde så tänkte ta mig ytterligare en promenad...
Mullet ska BOrt=)!
Till ica köpa lingonsylt..Sen hem å fundera över vad middagen ska bestå av??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0