Fixad å klar!

Har mitt nya linne på mej men vet inte om jag ska ha den öppen eller stängd??
Den e så jääääääääääävla taight!!!
Stängd???
Eller
Öppen???????

Har lagat med mig en taco paj till oss alla så kanske att den går ut sig lite hoppas jag=)!!
Svårt att andas just nu!!!
Sminkningen vart typ sviin bra!!!
Körde vitt svart å sotat blått...Först svart eyeliner sedan blå just ovanför sedan lite blå glitter eyeliner för att sparkla upp my eyes=)!!!E sjukt nöjd!Tyvärr ser man de inte på bilderna=(


Nä nu kommer skjutsen!!!!!


Kommentarer
Hang

ååh, vilket snyggt linne! Vart har du köpt det? :)

2009-03-31 @ 20:13:34
URL: http://hang.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0