Fredag vid lunch!

Och jag har precis ätit frukost!=)..Ikeas blåbärsthe, smakar mums!Åså ett julbröd=)!
Tänkte att om jag nu ändå ska vara arbetslös kanske man kan gå ner några hekton genom att äta mindre??
Avnjuter annars gärna en frukost med musli till eller gröt!Nyttigt men kanske för mkt?
Har precis suttit och lekt men Photo Shop..Men jag förstår ju faan ingenting??
Är det någon som vet någon bra hemsida där man kan lära sig lite?
Fick iafl till den här bilden=)

Kudden ska egentligen vara röd och mössan blå..HUr jag gjorde vette fan?Men Donna fick sig en sväng av grönsjukan oxså=)
Hade vela veta hur man gör bilden grå åså bara ett föremål i färg??

Ska springa ut med doggsen nu sen bada Donna tror jag för hon släpper så jävla jävla mkt hår!!!
Idag fyller Mackan år!!
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nästa vecka är det min å Karins tur=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0