Fredags mys och Lördags röjj!!!

I torsdags kväll kom baby hem...Trött som bara den, så blev lite mys sen sova åså sku han upp å jobba!!
Fredag morgon va ja ju uppe med tuppen och gjorde ett prov!!Svarade på 13/15 frågor.
Hade 4 h på mig men var klar på 2h 20 min...Inte riktigt min grej att sitta still så länge, så skrev fort som FAN.
Skriv kramp fick ja men nu verkligen hoppas jag på att få Godkänt!!!

På dagen mötte jag upp Anna-Karin och hunden chilli!Vi tog en härlig sol promenad runt malmuddsjön därefter for jag mot gammelstaden och förberedde inför kvällen!!
Underbar flickvän som jag är gjorde jag köttfärsbiffar med fetaost, rödlök, vitlök och soltorkade tomater i!
Till de ungsrostade morötter med lite potatis och grönsaker!Klicken på maten blev tzatsiki!!Mumma!!!
Efter maten däckade vi i soffan framför en tecknad film med nå lejon med i!
Vi har gjort ett tappert försök att se den förr men vi somnade båda två=)!
Men gudars va de e kul att se tecknat!!!
Efter filmen gjorde jag efterrätten!!Varm kladdkaka med chokladglass och varma bär...*dregel* så gott de va=)!
Testade även för första gången en laktos tablett innan glassen..
För att man ska slippa magvärk, gaser, uppsvullenhet mm
Och de funkade hyffsat bra tyckte jag=)!!!Mgen va lite tjorvas från middag då maten va het...
Men den lugnade ned sig efter de!!

Nåjåå lördag idag och skulle åka buss hem..Fick en twenty av Erkan då jag inte hade nå pengar på mig!
Betalar snällt till busschaffören som säger en tia till..Jag bah öööhh???Va? Varför de?
Han: Ja hundarna.
Jag: Men jag har aldrig under mina fyra år jag haft hundarna behövt betala för dom.
Han: Jaghar jobbat här i 21 år å de har alltid kostat.
Jag: Men jag har ingen tia?
Han. Ja vad gör vi då?
Jag: Ja jag har ju ingen tia å har aldrig behövt betala förut sååååååååååååååå...
Han: Sur gubbe ger han mig lappen

Jag: säger snällt tack. Får se till att ha mig mej en tia nästa gång!

Han:.....................................


Irriterad blir jag då jag verkligen ALDRIG behöver betala för mina små ...Just därför dom e så små.

Antingen sitter dom i min famn eller vid mina ben där dom inte tar någon plats..För de e väl de man betalar för??

EN plats i bussen??Vette fan...Sur gubbe..Förstöra min dag så där...*ARG*


MEN!!..........En rolig sak som aldrig händer mig e att jag brukar läsa en tjejs blogg som bor/jobbar här i luleå!

Hon brukar ha lite små tävlingar där hon lottar ut saker..Chansade och skrev ett inlägg och vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://www.therezz.blogg.se/


Tyvärr hinner jag inte få den tills ikväll då de blir raj raj kalas hon mor som ska ha 50 års fest!
Måste btw fixa mig till den NUUUUUUUU!!!!
Hinna förbi hos Finnen Karja som fyller 30 år idag!!!
                           GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
maja

Har aldrig heller betalat för kattis, det ska man inte behöva då hunden är så liten att den kan sitta i famnen och inte tar någon extra plats.

2009-04-09 @ 10:45:49
URL: http://www.familjenlinden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0