Ge mig Vår Vår Vår Vår Vår!!!!!!!!!!

Äntligen hemma!!!!!
Har dammsugit, skurat å duschat bilen RENT!!!!!!!!No more Donna hår=)
Nu skiner Pärlan och förhoppningsvist blir man uppskattad lite extra imorgon å får en go efterrätt??=)hihi.....
Va förbi Parelle efter Momofa och köpte presenten....
Skulle tanka innan å höll på att få med mig hela bensinstationen hem då jag råkade fastna med ena slangen i däcket haha vilken jävla syn!!!...Backade men fastnade värre...Körde fram ingenting hände..Försökte öppna dörren men satt fast haha ho oj...backade å körde fram då lossnade vi=)!!!No harm done....Bilen och slangen klarade sig båda...
Men jag fick mig en skärrning så lär ju inte tanka framöver=).......
KOmmer hem sätter mig i soffan...lite huvudvärk i daglig ordning så tar mig ett äpple för att få energi...
Biter och känner att fyy så mjuk den var...släpper taget om biten å inser att hela äpplet e ju faan ruttet inuti!!!!
Bläääääääää....
Tar mig ett nytt fint ett å nu sitter jag här...
På sprayad med Donna Karens nya sommar doft av Be Delicious...........
                                
Rosa fräsch..I like it=)!!!Har även fått Escadas sommar doft!!!Loving it=)


Solen skiner fortfarande och de e inte så super kallt ute så tänkte ta med hundarna på en prommis över sjön!
Men först en treo!!!!!!!!!Mums!!
Too night baby coming home!Wieie=)


Kommentarer
FRida

nja inte riktigt inuti hon. Inga porrnoveller :P Inne i lägenheten

2009-03-26 @ 20:33:10
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0