HIhi!!!!!!!!!!!!!!

Fick just ett glatt telefonsamtal!!!
Glad jag blev!!

Och snart ska jag å Shoppa!!!!Så ännu gladre kommer jag att bli då!!=)
Idag ska jag även hinna med att fixa mina naglar som har hållt förjävla bra denna omgång!!
Sen ikväll eventuellt fara å hälsa på syster vars katte ungen har öppnat ögona idag å den e så förbannat söt så vill bara dit å myysa å pussa på den=)kanske ta med den å Majjsan hem=)
Sedan ska jag även försöka hinna med å sy ett linne till att ha på mig inför öldrickandet imorrn=)!
Hur ska jag hinna allt??
Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0