Kan den här dagen bara ta SLUT!!!!!!!!!!!!

Jävla piss dag.........Ensam arbetslös å de finns fan i mig ingenting att göra!

Jävligt Deppig e det rätta ordet för mig idag!Inget kan göra mig glad=/...
Tom i posten idag kom mina varor från Gina Tricot..I två minuter sken jag upp..Testade och fotade..

Objekt 1, En kjol med rolig sidoeffekt. Härligt material å riktigt fin på=)

Objekt 2, En tjusig tight tunkia som är helt enkel och utan detaljer framifrån men bakifrån är den svin häftig=)

Båda passade mig svin bra så dom ska behållas =)..När jag nu ska hinna använda dom eller orka klä upp mig!?
Lyckorus 10 minuter.
Imorgon blir de fan plugga å köpa Pizza eller nå......Skiter i beach kroppen iår...
Med min tur i oturen så blire väl att jobba heela sommaren så stranden får klara sig utan mig!
Tur man har kvälls sol=)
Balkongen, vyn mot luleälv en going i handen....längtar!!!



Kommentarer
Emma

Du ser väldigt "metal" ut i den tunikan, coolt;)

2009-03-19 @ 08:18:03
URL: http://alfa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0