Men halooooooo

Seg på att blogga Jaa....Men helt enkelt för att jag glömt min kamera hos mor i lördags!
Uppdaterar festen som var när jag fått upp bilderna..Tills dess har jag gjort NADA!
Håller hus hemma hos Erik..Tänkte få mig till att läsa lite företgsekonomi...Men ja de går ju segt!
Idag lyser solen mot fönstret och där mäter de en temperatur på över 20+..Lovely=)
Tog med doggsen på en längre prom här på Gammelstadens gångvägar...
Hade bara med mig min 30 kilos jacka så kröp in i Sötnosens Huvtröjja and of we gooo...

Gick bra att promma med hundarna typ en kvart...Senva dom sur blöta och slutade med att jag gick snabbare än dom så vi gick hem!!!Donna fick sig ett snabbt bad då hon med små bena vart jädrans svart under magen och bena!

                                                                      SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT hon e=)!!!
Nu ska jag koka lunch korv och plugga på riktigt!!Snart kommer baby hem tidigt från work!MYS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0