Nät Shopping!!!!

CaChing!!!!!!!!!!!!!!
Härligt att låta pengarna bränna=)!!Är dock arbetslös.. Men eftersom jag fyllde år igår och bara önskat mig pengar så vare det jag fick=)
Klickade  hem En tunika från Gina Tricot och även en kjol=).......................................
*F*TTA*************Vad irriterande att ha hundarna i knät. En liten stöt å nästan hela inlägget försvann..Spottar å SVÄR!
Hur som helst!Kalaset igår var super trevligt!Bjöd hem släkt och vänner och med sex hundar blev de huset fullt=)
Här e lite bilder från fikat=)......

Här e en flummig bild på mig men det är även den första bilden från nykameran=)!!!Fotograf Erik.


Alla såg ju ut att ha måttligt roligt hahaha särskilt syster=)!!!
Ju äldre man blir desto mindre orkar man fira...Älskar presenter oh ja=)!
Men jag vill inte bli gammal och gråååå=(...Har jag inte nog med rynkor redan som de ee??
Usch..Hemskt att tänka på sånt!Man har ju fan knappt börjat livet!

Hmm......... snart har jag ätit upp en hel läkerolask med smak av waterlemon...Limited editon try it!!Godast=)
Men kanske e nog nu?=)
Imorrn borde min nya bikini komma...Beställde en camouflage!HOPPAS DEN PASSAR!!!
Svammel blire bara nu...God Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0