Onsdags fördrivning!

Vaknade som vanligt av ett sms av söt!Inatt drömde jag om allt från gossip girl skådespelarna till större kändisar än så=)!...Speciellt en blondin kvinna vars namn jag inte kommer ihåg men hon var iafl betuttad i mig=)!haha..
Knasigare drömmar som jag har går nog inte att få=)

Styrde upp en a la Frida outfit! Frida Östrom var nämligen i sthlm veckan innan mig och hann blogga upp den här bilden...
Toppen föll mig allt i smaken och legginsen dom hade jag redan...Utan att jag visste vart hon ens köpt tröjjan så svängde jag in på Weekday och där hängde den därmed blev den min=)!
Så här snygg blev jag=)!!hehe sorry Fridis=)!!jag här en härm monki=)

Grymmast hade det blivit om jag tagit samma sockar på mig som jag även har likadana dom med=)!!
Solen strålade iafl ute idag så bara på med apelsin glajjorna och lämna in min nya huvtröjja på carlings......


Köpte nämligen en riktig mysis som gick sönder andra dagen när jag kom hem=(...men tydligen har dom börjat laga kläderna där!Glad som faan blev jag=)!!
En annan rolig sak var att syrrans unge Edwin ringde mig igår kväll å sa att Majjsan fått en katt unge!
Helt ovetandes att hon en hade en unge i magen ,så hade hon kl 22 klämt ut en liten söt bebis i Eddis säng=)
Givetvist for vi dit på en kaffe idag efter middagen å guuuu så söta dom var=)!
Sååååå Puttis=)

Blir allt sugen på en liten..Men tänkte planera in en kull på Donna nu i maj!!
Nu ska jag se på lite förlossningskliniken å gråta lite...Sku de inte vara underbart med en bebbe i magen=(..jooo


Kommentarer
FRida

Fan va snygga vi är! Jag hänger gärna någon dag och fördriver tiden.. Då jag är ledig- Jobbar massor.. Blä!

2009-03-04 @ 21:48:44
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0