Sol Sol SOl !!!!!!!!

Men vart  e värmen!!!!!!!!!!!?
Today im going to storheden..Hälsa på gammel jobbet, köpa mors 50 års present!
Sen möjligen om de inte e för kallt i luften...Åka till mormor å morfar å tvätta bilen=)!
Sen plugga plugga plugga!!!!!!!!!!!!!

                                Jag och Mommsi!!!!!!!!!!

Nu e jag typ Mega törstig!!!!hade så himlans huvudvärk igår så dryckesvist fick jag i mig 3 koppar kaffe och två treo glas på hela dagen...
Plus lite frukost/lunch...Kan ju vara orsaken till värken oxså=)
Kissa doggsen and of we goooooooooo.......................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0