Status Avklarat?

Såå vad har jag fått gjort idag då??
Ingenting=(..fan så jag e Kass......Kissat hundarna. Kom in började fixa mig..Vart en riktig osexig sunk flickvän i veckan då jag deppat i min myskläder=)
Men idag tog jag mig i kragen och invigde min tröjja jag köpte på Cubus i stockholm!
Behöver lite jeans tshirtar som inte är för taighta så man ser alla mina nya love handels men inte för stor och osmickrande...
Den här blev de...:

Med nyfönat hår gjorde jag en enkel mittbena..Händer inte allt för ofta=)
Matchade sminket med tröjjan så blev benvit bas med klarblå ögonskugga..Eyeliner..åså blåa underfransar!
Diors plumping lipgloss som inte funkar men som är Grymt skönt..ger lite kylande känsla åså syns de bara ypperligt på käreste när vi pussas=)
Måste verkligen rekommendera Clarins genomskinliga primer mascara...

Du kan använda den antingen först som bas för att få tjockare fransar eller måla den över din favorit vattenlöslösliga mascara så blir den VATTENFAST!!eller vatten resistant för du tvättar nämligen bara bort med bara vatten...
Inga konstigheter med de=)!

Den kostar bara 180 kr och är verkligen en dröm för oss som gillar vattenfast mascara med tycker den kan vara jobbig att få bort med removers.
Den är värd VART ENDA ÖRE!!!!!!!!!!!!!5+++++ av 5=)

Nä nu efter days måste jag fasikens dammsuga och skura..fy så tråkigt.


Kommentarer
Mervi

Mia, googla på photoshop tutorials så kommer du finna massor med hjälp! :) Tutorialsen beskriver steg för stg för det du vill göra med en bild..



Kraaam!

2009-03-06 @ 14:14:16
URL: http://peggybundy.blogg.se/
mia

Thanks sweet=)

2009-03-06 @ 15:33:18
Tesa

Vilka love handels??? Måste nog ta fram förstoringsglas.. Du e snygg ju"!!!!

2009-03-06 @ 18:11:51
Mervi

Varsågod! :)

2009-03-07 @ 08:29:42
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0