Vart tog solen vägen?????=(

Tog min andra promenad för idag till Willys.. PÅ vägen dit stötte jag på Cat med mor..Alltid lika trevligt=)
Planen för inköpet var att köpa Laktosfri mjölk.....Jag är nämligen JÄTTE känslig mot grädde och glass..dylika saker.
Lätt mjölk går bra men inte mellan mjölk??
Vid för mkt intag får jag magknip å ja ni vet...Man blir uppsvullen å bubblig=)
Men väl inne tänkte jag att va fan jag kan väl testa att köpa alla mina vanliga vardagliga matvaror som Laktosfria??
Testa ett tag å se om man slipper magontet å tjock magen!!
Såååååå...Vi startar idag=)

Tyvärr finns de bara mellanmjölken på Willys och om de finns laktos fri lättfil vilket jag annars äter vet jag fan inte??
Men helvete så dyrt de e!!!!EN vanlig mjölk kostar ca 8 kr en laktosfri mjölk kostar mellan 14-20 SPÄNN!!!!
Galet men kanske värt??
Nu ska en kaffe avnjutas..Senare ikväll ska jag bjuda Älsklingen på bio mys=)


Kommentarer
Anna-Karin

Jaa pudding jag såg!:) Skiiitsnygg! Fick hem min också idag och den satt superbra på mig med! :) kommer förmodligen sitta ännu bättre på nån vecka, jag har gått 1 varv runt sjön varje dag sen i torsdags! :P duktig idiot!;D

2009-03-17 @ 17:58:21
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0