Vilken Underbar DAG!!!!!!!!!!

Vaknar upp tidigt och utvilad=)!!!HUndarna har snarkat och hållt mig vaken aldeles för många timmar inatt men ändå vaknar jag före tio och känner mig pigg!!!
Går ut med hundarna på en halvtimmes promenad!Och jag blir ju så lycklig för det är vår i luften!!
Fåglarna kvittrar, 5 grader varmt och snön har smält en massa så man kan börja ana trottoaren på vissa ställen=)!
Jag blir så glaaaaaaa för jag e så leeeeeeeess på vintern , att ha mkt kläder på sig, den stora tunga vinterjackan!
På mig vill jag ha högklackade skor och skinnjackan..Smuttandes på en latte på en uteservering i ett par sköna glajjor!
Thats life!
                        
Nu ska jag frulla sen fixa mina naglar!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0