Färjan premiär!

Och på en tisdag?!?De va lustigt!Samt att vi bara hann komma dit å sen stängde dom!

Eller vi satt kvar tills 23.20 sen prommade vi upp till All star som oxså va stängt...

Men kul vare en stund iafl!Var super nykter då jag inte får dricka eftersom ja ska/gör en medecinsk undersökning.




Nu ligger vi inlagda iafl!
Satt in ett dränage tror ja de hette imorse och jag höll på att svimma Fett många gånger..hahaha
Vet inte va jag var rädd för..gjorde ju ont snabbt men som att gå runt med en tjock nål i armen gjord av plast gör mig obekväm=(...
Kan jag sitta och tatuera mig tre timmar i sträck så ska jag nog klara av de här=)
Nu lämnar vi blodprov var tionde minut och det är verkligen på minuten man ska ta!
Dock verkar ja ha segt blod el nå för sist fick hon byta ut nån grej för de kom så lite blod å då höll jag fan på att tuppa av trots att de inte kändes!Lill mesen jag e=)
Vi har dessutom fått fasta nu i tio timmar till kl 12.18 då jag får äta första gången!
Och inge vatten förens 10.18 så nu e vi hungriga!
VArit vakna sen halv sju...=(


Det trådlösa internet dom har här e jätte jätte segt så verkar inte gå att ladda upp bilder just nu men bloggar in bilder när jag kommer hem =)
Men lite update hinner jag nog med!

OnsdagsOutfit!



I Onsdags blev de iafl stan med girl(sen) Karin. Elli skulle å möta upp oss kl 13 men kom aldri.
Hästen va tjurig å ville inte ur stall nånting platsen?!?!=)
Ah ja ja å karin shoppade på tills 15 då jag bytte av henne mot Erik och shoppingen fortsatte!
Fyndade bland annat en svin snygg huvjacka från Carlings med en döskalle samt fjärlilar på, bikini överdel svart, underdel till svart med neon ränder i olika färger, grön bälte, solbrillor, lila glitter eyeliner, kajalvässare, nitarmband samt en orange duk till vardagsrummet=)!
                            
                                       


Nu har jag bara ett blodprov kvar tills jag får dricka vatten!Där efter 2 timmar kvar tills lunch och man får lägga sig ner..
Varit vaken sen halv sju så e fett trött och törstig!
Saknar min älskling fett mkt!Och saken blir inte bättre av att han imorgon åker till stockholm ikväll och blir borta tills torsdag..och jag åker in igen på fredag=(
Blir en långsam vecka utan kärlek...



Kommentarer
Mervi

Men alltså, vad sjutton är det för undersökning du utsätter dig för??



Just ja, vi måste ändra din blogdesign! Jag har som ont om tid att sitta och koda och sånt så jag kan väl ändra till det du hittills har sagt ja till! :) Hör av dig på fb eller mail!

2009-05-30 @ 18:28:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0