Fortfarande seeeeeeeeg

Men det har varit ett fy strålandes väöder här i Ö-T idag!!
Suttit ute sen klockan tolv tills nu!!!
Var in en sväng till skoFina och hittade ett par skor jag ville ha för enbart 380Kr men de va tooook små i storlekarna så blev inge köp=(
Nu sitter jag å Erik och väntar in mat!!
Donna tycker vi ser tjockare ut så vi hoppas på Valpar=)!!
Imorgon kväll blire jag som kör bilen hem till luleå då Erik ska köra sin motorcykel!!
Blir nog den längsta bil resan jag någonsin kört!!Brukar ledsna i Piteå haha sen får nån annan köra=)
På återseende!!


Kommentarer
FRida

Tänkte att du skulle gilla den för dragkedjan=) När drar vi häng nästa gång?

2009-05-03 @ 10:51:53
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0