Friday med Friis!!

Låg morgon.............Låg Mia.
Men så ringde Frida!!!!!!!!!!!!!!!=)
Vi bestämde oss för att mötas upp i stan kl 15..Innan de sku jag fixa tapet klister, köpa stång till garderoben, till storheden samt att handla lite käääääääk.
Blev stress men 5 över 15 befann jag mig smått försenad utanför shopping!
Fridis va ute efter party outfit för kvällen å jag var bara moraliskt stöd...Vi stannade inte länge i stan utan gick hem till hotellet å solade ute på altanen med en espresso i handen..
Dom har en ekorre där som dom brukar mata med nötter och den lille rackaren hade en lite bebis som va nybörjare i att klättra bland grenarna de va så sött att se på=)

Sen ringde Erkan å sa att vi sku fara till Elli å Johan å grilla.
Vi köpte med oss fina hamburgare som vi glazade. Till de potatis gratäng, potatis sallad såser i massor å en super smarrig sallad som sötis gjort=)
Elli bjöd på efterrätt...Hon e nog Bäst på efterrätter den kvinnan!Vi doppade jordgubbar å kiwi mm i vit chokladd å de va så jävla jävlans goott!!
Johan bjöd på nån bärs sen beslutade vi oss för att åka och möta upp Benge, Sofia å andra på Allstar för EN öl bara=)

Jo men de gick ju Jävligt bra!!!?!?!?!?!
4-5 öl Senare så va man full och satt med ett champange glas i handen och de va fest på RIKT!



Även Fridis och Vickan dök förbi å hon va härligt full å glad i hågen=)


Klockan halv tre cyklade vi hem!Mådde utomordentligt för jävla bra och även idag=)
Tror jag ska sluta dricka innan krogen så kanske man kommer ihåg hur kul man haft!
Nu ska vi kika film!!Laddat upp med två koppar kaffe så jag håller mej vaken=)!Heypa!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0