HOST HOST HOST!!!

Voj  VITTO så jävla less jag är!!!Nu är jag frisk från förkylning och flunsan men hostanden e kvar..
Och drives me Nuttes!!Är helt jävla slut och tung i skallen av de jävla ständiga hostandet!
Idag har ja iafl mött upp syster på stan för like umgås tid så vi tog en fika på Mat & Prat!
Kladdekaka för min del med grädde..Mumma..men usch så kaloririkt!
Men ska inte tänka på sånt har jag bestämt mej utan bara njuta av livet..
Va fan ja kanske blir på körd idag å då hade jag ångrat att jag inte åt den där goda chokladkakan=)

Tog vespan till Ormberget när jag kom hem åså körde jag samma som igår fast en länga längre=)

Tungt med så himlans nice väder så riktigt njöt när jag skuttade om kring ner för backen!

Tog en sport Bh idag..Plus ett linne med inbyggd topp!Så tuttarna ja dom satt fast=)

Joggade nämligen i bara bh igår å de va inte skönt för mina brullor!

Nu ska jag möta på Anniz och ta en prom runt sjön!Därefter tänkte jag avnjuta ett bad med ljus och bubbel..

Baby!Ska du me???=)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0