Idag vaknade jag och kände Lycka för första gången på länge=)!!

Det kommer bli en bra dag ida=)!!
Vaknade kring nio men låg kvar tills tio.
Ut med hundarna på längre prom på en gång sen på med Inlinesen och åkte ett varv runt sjön!!
Kom hem för ett tag sen å har ätit DEN Godaste frukosten på läääänge=)
Eller gröt och blåbärs sylt i vanlig ordning..men den va liksom extra god idag=)
Till de gjorde jag en fullkornstunnbrörulle med färskost med gräslök i och kalkon och ett gott glas oboy!!
Satt sjukt nice i hungri magen=)..
Huvudvärken jag  hade när ja vaknade vill ej försvinna inte heller mens värken.
Försöker hålla mig undan tabletter nu för nästa vecka ska jag vara med i ett experiment å då får man inte äta vissa medeciner,tabletter dylikt...

En liten update sen sist!
Måndag va de strålande sol ute..blåste kalla vindar ute men satt någon timme med Elli och hundarna ute på gården och myste, åt skorpor och solade=)!
Var fett otaggad på att träna på kvällen så ringde Anniz och vi tog en lång prom runt gultza!
Nä vänta..hmm..har ja inte redan bloggat om måndagen??jaja..

Igår Tisdag då så mötte jag upp Karin och Ewe på stan!!
Ewe är en gammal klass kamrat från gymnasiet dräkt och design. Vi träffas allt för sällan och nu sku hon till luleå å hörde av sig så de blev en hel dag på stan!

EWE!!Sjukt snygga brillor!!asos.com

Jag började dock med att bli en kvart sen....Lampan i hallen va trasig så hittade inte mina kläder skyllde ja på men de va dock sant för där står garderoberna å dom e fett överfulla så hittade inte min tröjja så vart tvungen att byta hela outfiten för jag måste ju givetvist matcha=)!
Mötte upp dom på kulturens hus där vi satt ute å fikade å pratade massa som hänt!
Riktigt trevligt!
Sen tog vi stan!Jag arbetslös låginkomsttagare shoppade nog mest=/..
Blev en väska, bikinitrollor, hårspännen å nå mer från H&M. Två linnen från Gina Triqot!
Shiet så snygga kläder dom hade fått in jag ville ha en Massa och i alla färger=)
Sedan köpte jag tyg och knappar till en färg glad sommar kjol jag tänkte sy upp=)
Så nu har jag mkt att göra!
Idag har ja å Erik sagt att vi ska stor städa så jag ska masa på här hemma  tills han slutar å försöka få iordning på alla kläder...Sommarskorna ska fram å även kläderna ju!!
Så tjockare kläder får åka upp på vindan å tunnare komma ner...HUjja så mkt man shoppar=)
Därefter ska jag dammtorka..blää...städa ännu mer..Kanske sola om den kommer fram på rikt åså måste jag läsa!
Kanske en bio ikväll vi får se vad vi hinner=)!
Men först!!NU Hem till gården!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0