Jag är HELT slut!!!!

Fick för mig att göra egna tortilla bröd till tacosen...enklare sagt en gjort..
Mjöl över hela köket plus mej=(..Sen blev några lite hårda, en del mjuka fast hårda i kanterna åså 1 som blev bra!
Den tog jag så klart!!!Men riktigt gott blev de trots allt!
Gjorde på grahamsmjöl så smakade som fullkorns tortillas!
Men va de värt de??Nä..
Kostade ju ingenting då ja redan hade ingredienserna hemma men va fan 15 spänn lägger jag fan ut nästa gång!!
De va allt för nu!Mia lever student liv Aka A-kassa!
                    
                                                   Spara och vänd PÅ varenda peng=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0