Lördag eftermiddag

Och jag är fortfarande  sjuk som fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag och Donna ligger i soffan och degar men helst av allt vill jag hoppa på inlinesen och bege mej ut å åka=)..
Nu börjar ja bli hungrig som fan och en skål med gröt inväntar i köket!
Igår blev vi bjudna på middag hos Elli å Johan ett gäng!de va fett nice med kykling enchiladas åså vitchoklad pannacotta med hallon te efterrätt=)
Sen även ost å kex men de orkade jag fan int!
Ikväll blire ut å äta alternativt köpa hem käk..Får se hur jag mår.
Men imorrn!!!!Imorgon blire bil bingo premiär=)=)
Va ett gäng gånger med Elli och johan förra året!!Dom vann båda två , inte jag=(
Så iår e de min tur!!!!


Bilderna är från förra året på Antnäs Bingon=)


Kommentarer
eve

Bilbingo är underskattat!!!

2009-05-09 @ 18:31:47
miahh

Bil Bingo är för oss riktiga norrlänningar=)!

2009-05-09 @ 20:55:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0