Lunch Paus!

Ja man måste ju äta var tredje timme!!=)
Slängt i mig en skål nudlar!Mums trodde jag men hmm inte så jävla tillfredställande=/..
Har hunnit med mkt som FAN!!Rensat gäst rummet på kläder skor...
Och väskor..shiet jag äger säkert 40 stycken väskor!..
Nu har jag laddat med kolhydrat energi och ska börja bära upp allt till vindan som typ redan e full...
Molnen börjar tätna och mörkna ute så snart blire säkerligen regn..Sköönt.
Slippa känna pressen att slappna av och njuta av solen..Nä för nu e de full rulle!
Kanske hinner jag tvätta fönstrerna innan regnet?Troligtvist inte..
Ajöss and the music is On!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0