Middag ute i de fria=)

Japp ute på balkongen avnjöt vi dagens middag!
Köttfärslimpa, potatis och lingon sås=)Mums!

Tog mej en lång prommis med Anniz på 1 h å 10 min runt Gultsa efter middagen och nu tänkte jag uppdatera er om lördags kvällen!
Efter allt kul på stan satte ja mej å glassade ute i solen sen stressade jag på mej smink å kläder=)
Hann få riktigt mkt färg=)

Jag bjöd till med middag å kokade kyckling balsamico, buljong å rosmarin. Ris till de åså sås som ja gjorde på skyn!
Så jävla jävla gott!KÖttet blir sjukt mört!!
KArin fick qurn file givetvist=)

Ellinor stod för efter rätten å den va typ helt sjuuuukt god!Vit choklad pannacotta med bär!!My favorite=)


De var en helt galet rolig kväll!!Ida bjöd tom på en helt galet rolig dans som jag tyvärr inte fick med så många secunder på kameran men bilder fick ja=)!


Hahaha Ida hon kan allt bjuda på sig själv=)!!
Efter aldeles för mkt friskningsintag gick vi mot Allstar å festade loss...Ja galet mkt alkohol blev de för oss flesta!
Utanför Allstar hade dom möhippa!!De va kul att se på när bruden shakade loss=)

Nää thats it for idag!!Skulle bli en bok att skriva om jag sku berätta allt roligt vi i gänget har för oss!!
Så de får bli korta versioner och bilder här istl!ÅSå facebook så klart!!Där hittar allting fram=)
Puss å helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0