Nedergång 98??

Nä vinden den verkar inte vända=(...
Tog en morgon prom idag därefter blev ja depp...Fick ingenting gjort..Bara stirra framför datorn..
Kännde att tårarna va på väg så ringde Erik å frågade om vi inte kunde göra en snabb sväng på storheden så jag kunde få spendera lite pengar som jag egentligen inte borde använda..
Men spendera pengar gör mig glad=)!
Hade kollat in en djurtransport väska på Rustas hemsida som jag ville kika på!
Tänkte de kunde vara bra att ha om man vill åka nånstans där folk inte vill ha dom löst spingandes eller kanske ha den i bilen??
Fin va den iafl=) Över förväntningarna så den slog vi till på!!!
Hundarna fick givetvist inviga den....

Båda två rymdes gott å väl !

Enbart 299:- kostade detta kap som gjorde min dag=)

Inte så kul att vara instängd!!Hahaha lill sötisarna=)Tingy trivdes bra å la sig därbak.

Idag kommer även mina vinster från Tradera!Ska visa sen vad det är=)!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0