Tradera fynd!!!

Har ju glömt visa mina fynd på Tradera!
www.vinylahem.com hittade jag dessa som förgyller vardags rummet samt kylen=)

Ovanför soffan..........


På kylen!!

Igår målade vi taket och väggarna i köket!dE BÖRJAR NÄRMA SIG=)

Idag har de varit tvätt för slanten!!Började dagen med en lång prommis med doggsen..
Donna börjar bli fet..Förhoppningsvist valpar i magen=)....så liite behind i takten!
Tänkte blogga upp bilder på tjock magen men dom e på min dator (sitter på Eriks nu)..
Min laptop vill tydligen inte konekta med internet??Skumt för den funkade imorse!?!?
Nåjåå tvätttid 14-18..Däremellan har jag hälsat på mor en sväng , läst lite tidningar mm
Ska strax börja med middan!Blir lasange på spenatplattor ¨massa sallad=)!Mums!
Sen ikväll ska ja å Elli  iväg för lite tv kväll hos Karin å efter de ska vi till färjan så vida vädret håller i å de inte börjar regna=(
På återseende tills min dator börjar funka=(((


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0