Glömt blogga..eller

Inte hunnit blogga...Var så jävla trött igår då jag av någon anledning vaknade kring 8 på morrn efter att ha varit ute på krogen halva natten..Mindre kul!
I lördags var vi hur som helst hos Mari Svart och Anders inflyttningsfest inne i City..



Vi spelad Wii?? bowling iafl. Jag Vann och blev super glad!!!!!!!


Jag fick alltså 152 points=)Oh YE!
Andra omgången förlorade jag å då var de inte lika glada miner=(

Nå väl man kan ju inte vara bästa i allt.
Efter festen blev de Olivers...Jag drog hem kring 2. Första gången ever typ??haha
Snart dags för Nip Tuck!Mitt se innan jag sover program...
God  natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0