Vilket flyt man har=)...........

Prommade ner till tvättstugan och samma sekund jag öppnar dörren hör jag torktumlarn stängas av=)!
Skööönt.....Härligt och varmt att vika nytvättade sängkläder som doftar så gott från mitt nya tvättmedel Ariel!
Shit de la crip!
Har som tidigare skrivet proppat i mej piller för halsonten...
Därefter har jag pillrat i mej massa extra tabletter då jag har ägglossningsvärken från HELL!
Näst intill så illa som mensvärken=(
På de har mina tuttar redan nu svullnat upp en storlek så dom är ömma som fan och lagomt till mensen har dom växt två storlekar till och går knappt att röra vid=(
Törs inte ens tänka på hur stora och ömma bröst jag kommer att få när jag blir gravid med tanke på att jag har stora redan nu....
DE e INTE alltid KUL att ha STORA BRÖST!!!!!



Fast har man små vill man ha större och tvärt om=) ERE inte så?
Resten av kvällen ska jag spendera framför tvn..Tänkte se på Coco Chanel och Idol...
Har redan förrättat lite med en skål ostisar och chirras och till middag blire micro pizza då jag åt köttbullarna till lunch=)
Kanske slänger jag fram en skål med godis oxså!
Blir rena rama Bakis fredag=) fast utan bakis.
De va allt för mej!!!
Peace Out!



Kommentarer
Anna-Karin

Nä det är ju som lite besvärligt, men jag tycker iallafall att du är jättevacker!;)

2009-11-06 @ 19:12:16
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0