Blå Öga???

Var ut med hundarna för ett tag sen. Sätter båda kopplena i fickan så där så att "snöret" hänger ut och kedjan som ska i halsbandet hänger längst ner...
Tar Tingys leksak och tar världens armsats och ska kasta leksaken låååååååååångt då jag helt glömt bort att kopplet hänger vid min arm och wooops!!Så fick jag hela jävla metall biten i ögat......
Står å svär inombords medans jag känner ögat pulsera....Grattis Mia..Verkligen din vecka i år.

Igår kväll blev de middags häng med gänget på Baan Thai!
Där fick vi reda på en nyhet som gjorde att jag fick tårar i ögonen...Romantiker som jag e=)
Sen åkte vi till Tuna Bowling och spelade...
Sjuukt skoj..Elli regerade som vanligt!
Blev två glas vin och lite öl så en lugn kväll å desto bättre mår jag idag=)
Ikväll blire Pizza mys...troligen med mej själv då Erik ska jobba å sen innebandy träning.
SUCK
SKa baka den med dinkel mjöl så liiite nyttigare=)

Pizzadeg:
12 g jäst
1 tsk salt
1 tsk honung
2,5 dl ljummet vatten
2 msk olivolja
2 dl vetemjöl
3,5 dl siktat dinkelmjöl
Pizza med getost, fikon & parmaskinka Receptbild - Allt om Mat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0