Dålig vecka..

Den började bra men gick mot att bli ångest laddad...till depp......
Men inget att sitta å gnälla över här..MAn får ha sina dåliga dagar!
Ska iväg å jobba lite idag...
Och ikväll ska jag och Karin hälsa på Niklas..Han har ju fyllt år så vi vill ju bli bjudna på fika=)
Fast jag känner ju han rätt bra så jag ska baka med min nå kladdkake choklad tänkte jag.
Ska även fixa hans gardiner...Har fållat ett par som ska upp åså ska jag flisofix stryka på en fållning på de som redan hänger uppe som är för långa!!
Tänkte åka dit kring åtta å tvinga han se Idol med oss hehe=)
Erik ska på After work med jobbet och sen jobba hela helgen...
Imorgon ska vi träffa Elli å Johan och bowla funderade vi på=) Dricka nån öl och umgås.

Nu måste jag ut med hundarna och sen äta frukost, måste ju hinna med lunch oxså innan workit!!
Tjooos!!!!!!!



Kommentarer
Anna-Karin

haha jag har också den där väskan goding! ;D

sjuuukt snygg! ;)

2009-10-23 @ 19:41:19
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0