Det bästa med hösten är mysiga mössor och varma sjalar!


Drog på mej min nya mössa och pallrade arselet till mor!!
Kylan ute är rååååååå...brrr..men än klagar inte hundarna=)!!
Vad gillar ni min nya leopard mössa från Gina Tricot 59:-???
Erik tyckte den liknade en farmors mössa men jag tycker jag var skiiit Tuff i den=)!
Helt min stil!!!!!
                      
Oh Yeah!!!!
Hos mor bjöds de iafl på rustik baguett, sallad, kyckling å grekisk vitlöksost med en varm kopp the!!
Satt fint!!Tomt utan brorsan i lägenheten men nu har vi ju nära till varandra iafl=)
Eller de hade vi ju tidigare oxså?!=9
Nu ska jag söka mej en CYKEL!Någon som har en till salu eller vet av?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0