Det e ju bara tisdag.........?!?

KÄnns som torsdag..Hmph.
Blev sovmorrn idag då jag först vaknade med Erik kring 06.00...Kunde inte somna om så låg å löste lite korsord till ögonen tuppade igen=)
Vaknade kring 11 skönt utvilad!!
Idag har jag tagit tag i mina Tradera saker eller börjat iafl!!Har en del kvar!!
Hoppas man får iväg lite så man kan få lite julklapps pengar=)
Kring 15 mötte jag upp Friidis på en prommis runt sjön....Kiss kassa som vi e blev de ett stopp i skogen för å pinka..hahaha.
Sånt här gör bara gammel tanter eller fyllisar skrattade vi ur oss=)
Men de har verkligen varit en suuper skön och fin dag!!
Strålande sol å höstens fina färger.



Hittade ett fint gatulöv=)



Alltid lika kul att umgås med Frida!!!
Men kring 5 snåret bar de hem och laxen åkte in i ugnen!Gjorde till de ljummen potatissallad med beijing grönsaker å vitlöks dressing!Kalas Gott!!
Nå ska jag puttra på lite kaffe och kl 20 e de Uggly betty och Dh kväll hos Karin!!
Mys Pyys!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0