Entrar soffläge

I väntan på Karin!!Lite chirras i handen å rosa flanell byxorna har åkt på=)
Ikväll ska vi köpa hem Indiskt mat från Diamant...ska bli sjuukt mumsigt..mmmm naan bröd!


Har jobbat 9-13 idag å dagen har rullat iväg!
Mammsen plockade upp mej halv två åså for vi till storheden!
Bytte vattenkokaren från Jula vars lock inte gick att stänga men ser nu att den nya e cp likadan!!assss
KÖpte en mys pys tröjja från Hm att ha under jackorna nu när de e så kyligt på morgonen!
Var ute efter en fleece men blev en ..hm ja va e de?Typ mys filt tyg..
Ja!Som att ha på sej en underbar filt!!bra skrivet=)
Sökte cykel på Bbiltema men faan så dyrt de eeee....
Någon som säljer en eller vill skänka bort en risig en??

Igår kväll var jag in på Bellme.se, och vad hade dom erbjudande på??
Japps en Babyliss I Curl!!!!!!!!
Bara va ju tvungen att klippa till=)


NU ska ja bli helt underbart lockhårig!!!!

Hälsade även på brorsan och Sussan i deras nya lägga efter storheds besöket!!

MKt fin etta med stort kök!Blir avis å vill oxså flytta bara så man får inreda lite=)
Kanske ska bli Inredningsdesignare??
Time will telll....
Undra om man kan lura på Karin en Skräckis ikväll????=)=)=)=)
Tjo Hej!!!



Kommentarer
FRida

vad galet teckensnittet är. Skitsvårt att läsa=)

2009-10-04 @ 12:09:20
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0