Fan...

Jag liksom gråter inombords....Min Kamera är ju död.....
Kolavippat och vill inte gå å stänga ned=(..
Hela 6 måndader klarade den sej........Suck...inte var den försäkrad heller=(
Däremot har jag hemma en kamera som kostade snäppet mer och som är försäkrad till 22/12 iår...
Den är kass och jag hade  reklamerat den om de var så att kvittot fanns kvar...Men de gör de ju så klart inte...
Fan man blir ju super deppp....Jag som älskar att fotografera mitt liv å allt som händer och inte sker=(
VARFÖR VILL INGENTING SEJ RÄTT??????????
Nå väl...imorgon brandutbildning tidigt på jobbet..Med min tur sätter jag väl eld på nåt under dagen så att mina nya kunskaper kan utnyttjas.......
Tomten. Jag vill ha en ny kamera i julklapp!Tack!

Strike a Pose??....suck...nytt bälte iafl som jag fyndade Hm Stockholm.


Nu ska jag gräva ner mej i en bok och bli lite smartare.



Kommentarer
Anonym

garanti borde väl finnas...den brukar ju vara på tre år. testa med det, vettja!

2009-10-28 @ 18:42:09
Ida

Du kan ju reklamera den ändå om du vet vilken butik den är köpt på. Du kan be dem ta fram kvittot också om du inte har det kvar. Bara att säga att du fått den i present.

2009-10-28 @ 22:40:40
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0