Fredag och wöörkk

Idag och halvdag på workii..Lärt mej lite lager sytem osv!Mkt bra. Ordning och reda ska de va=)!
Erik överaskade mej på jobbet så fick åka bil hem=)Skööönt fastän de bara tar 10 min å gå men ja har ju som sagt ont i fötterna så då får man vara lat=)
Ikväll ska jag nog promma till mor å bjuda in mej på middag!
Därefter måste jag hälsa på Brorsan å Sussi som flyttat till stationsgatan här nära mej över bron bara=)
Första egna läggan å i stan!!Inte illa=)
Inatt har jag sovit med blött hår så min frisyr heter Fluff å är poffigt med inslag av själv fall!

Invigde min klänning från Cubus med nitar åså givetvist mina låga skor från Dinsko med nitar till då!
Skönt att få jobba lite extra så man får klä upp sej=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0