Fredags myyyyyys

Så där JA!!Då har man ganska nyligt kommit hem från fika och gardin fix hos NIklas!!
Karin fick cravings efter "Spök lakrits" godis så blev en runda på statoil för att söka dom men de fanns inge där....På jobbet idag utsattes jag för en jobbigt situation på toaletten..
Köpte en ny kjol med dragkedja från Zara i måndags..Allstå från midjan hela vägen ner till fållen..
Dragkedjan delade på sej på toan när jag skulle ta på den..sku dra ner dragkedjan och sen upp när hela jävla dragkedje flärpen LOSSNADE!!!!!!!!!!!
Panik står jag där med en öppen kjol som jag Inte får igen....
MEN efter mkt om och men fick jag upp flärpen som satt fast längst ner på kjolen och efter ett aldeles för långt vatten drick paus kunde jag återgå till arbetet...vagt rörelse och inga böjningar vågade jag riskera isf dragkedjan sku dela sej igen...=)
Har helt enkelt konstaterat att magbullen ska bort så jag slipper sådana pinsamheter framöver=)
Men personalen fick sej ett gott skratt iafl=)
Min karl e på after work idag...eller på krogen rättare sagt nu eftersom maten e bort tagen??
Han ska upp å jobba imorrn kl 8 och nu när kl snart e 12 och han ännu inte e hemma finns nog risken att de blir jag som får stiga upp å köra han till jobbet imorrn då de säkert blivit många öl?!=)
Nå Go Natt!


Kommentarer
FRida

Men inte är det någon panik juh! Du jobbar på en klädaffär!! =P

2009-10-24 @ 08:22:23
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0