Haha ja just ja!Dagens roligaste!!

Var ju därför jag började skriva sist!!
Dagens roligaste!!
När jag prommade runt sjön med radio Rix i mina öron så hade dom "pinsammaste händelser " historier som lyssnarna fick ringa in å berätta...
Garva när jag hörde den här....(den lät ungefär så här)

En kille och hans tjej hade vait borta..typ fest eller nå..
Dom drar hem till killens tjej för att sova då han mitt i natten börjar må dåligt och går upp för att spy..
När han sen vandrar tillbaka till sängs så glömmer han bort att hans tjej och hennes mor bytt sovrum..
Så han går å lägger sej som vanligt och slocknar..
Morsan hade vaknat och inte direkt förstått vad som skedde direkt men han slocknade iafl i sängen och vaknade på morgonen och insåg att SHIT!!Jag är i fel rum..hahaha
Modern hade under natten gått å lagt sej i dotterns rum och vid fika bordet på morgonen då dom redan var uppe å vakna så fick dom sej ett gott skrattt!!!!
Hahah...Lät så mkt roligare när han berättade=)


Kommentarer
Anonym

detta har på riktigt hänt en kompis, han försökte till och med kela med tanten .. haha .. :)

2009-10-30 @ 02:09:54
Mia

Hahaha det kanske var han som ringde in??=)

2009-10-30 @ 10:14:25
URL: http://miahh.blogg.se/
Anonym

nej :) för hans sambos morsa hade frågat vad fan han höll på med, inte ens då hade han vaknat från fylle-sömn-ruset och gosat ihop sig i skeden med tanten .. hon bara garvade och slet ur han ur sängen ^^

2009-10-30 @ 14:52:21
Therese

Buren är köpt på granngården, där är de billigast i stan även.. så + för det ;)



kramar

2009-11-01 @ 22:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0