Haiking på Bälinge berget?

NÄ!de blev ju inte så för de va ju storm när vi vaknade=(
Hade ju tom handlat grov limpa, ost och bastu rökt korv att grilla!!!
Vilken besvikelse!!!!!!!
Blev en goo frukost om inte annat=)

EN sväng in till stan för en fika på Roasters!Kaffe latte inferno!!Mumma=)
Därefter åkte vi mot storheden för att inspireras av lite inredning till lägenheten!
Köpte fin fina koppar på dollar store för en 10 Kr styck och ett par ull sockar inför vinterns aktiviteter.
Så blev billigt idag=)
Ikväll blir det nog "Flickan som lekte med elden" om vi håller oss vakna.
Vi började se "Transformers 2" igår kväll kl 00.00....Jag gav upp kvart i två då mina ögon föll ihop medans Erik såg klart den till kring halv tre!
Planen var sovmorgon imorse men Ica tant försäljare ringer och väcker oss 9!!!!!!!!!!!!!!
Kärring!inte lunde jag somna om så jag e ju svoiiiin trött!
Ska ta mej en tupp lur nu!
God Dag!

(jag längtar INTE till vintern!!!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0