Hang over was my name........

Efter gårdagens alkohol ranson bestående av snaps, öl och vin så får man nu snällt lida av lite huvudvärk=(
Vart en trevlig kväll med älgsoppa, mjukbrööö, alkohol, lottning (vann inget=(), och karaoke!!
Jag äger ju på karaoke å fick höra att de lät ju faktiskt bra hahha vad lite alkohol kan göra med rösten=)
HUndarna fick stanna kvar i övertorneå hos Eriks föräldrarm så när jag kom hem hit idag möttes jag av en sur Donna som inte var så lätt smält=) Men efter lite pussar å kramar har hon nu legat i min famn resten av dagen!
Hon tycker alltså INTE om att sova utan Matte!Tingy älskar allt å alla så han var inte så brydd, mest pussig=)
Nu ligger jag med huvudvärk i soffan å väntar på att Erik ska jaga klart.
Käka lite middag sen åka heeeeeeeem...
Imorgon ska jag till STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!
Kanske hinner med en shopping sväng å gå lös lite med kredit kortet=)hehe
Laddar upp bilder när jag kommer hem!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0