Över trött, hungrig, och kunnig??

Fy faasikens de va tungt att ta sej upp idag...
Har blivit som en björn i ide senare dagar...jag vill aaalldrig stiga upp!
Idag ska  jag hoppa in som lunch avbytare sen tar vi pärlan och åker upp mot Övertorneå.
Mysa med Eriks föräldrar och äta goooo mat=)
Imorgon blir det jaktlags fest i Ö-kalix med döda älgar, , fulla gubbar åså jag=)..å respektive då så klart!!
nä de ska ju bli grymt spännande...Har ju bara hört vad som försigår på deras partynn..
Ja efter Erik somnat innan tio=)..hehi=)
Nu måste jag sätta på ett spåååååååååååår..E så himlans seg på morgorna..
Ska torka håret fastän de regnar ute, kissa doggs, sminka mej halvt, ta på mej, ångra outfit några gånger åså äta en stor braka frukost då jag e hungrig som en varg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pjuuuss!



Kommentarer
Anonym

Var har du börjat jobba någonstans? :)

2009-10-16 @ 12:40:00
Anonym

Va söta ni är :)

2009-10-16 @ 12:57:23
URL: http://maaariiia.blogg.se/
Maja.

Haha "ta på mej, ångra outfit några gånger" Haha så skön kommentar:)

2009-10-16 @ 13:00:07
URL: http://mcaria.blogg.se/
Anna-Karin

haha goding ;D du menar "lägga på ett kol" tror jag :P "sätta på ett spår" var dock roligt att läsa ;D haha

2009-10-16 @ 13:14:52
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0