Promenad och lite sol!

En hungrig Mia har precis kommit tillbaka hem från prommis, elgiganten-bergvikens solarium + långa sjö vägen hem!
Efter ett tag började de små puttra regn men de va bara skönt mot mitt solbrända ansikte=)
Tog sovmorgon idag då jag fastnade å såg en film igår kväll som slutade efter 2..tror den hette Big Girl?
Kärleks drama hur som helst=)..Vaknade av ett sms från Erik som skrev att de hade snöat massa i Överkalix!
Trodde jag skulle få se vita flingor här med me se där bara blåst å plus grader=)....Skönt!
Tidigare var Ulf (styvfar) här å borrade upp två tavel lister i sovrummet åså fick jag skjuts till Elgiganten där jag hämtat bilder som jag å Erkan ska he upp där=)
Men först ska jag mumsa i mej en micro paj!
Ny smak= Medelhavs paj med skinka och kronärtskocka!
              

(Update-Den var goood men osaltad=))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0